wtorek, 4 lutego 2014

Witam i od razu przepraszam ! : )
 Strasznie dawno nic nie napisałam, już zaczynacie się o mnie pytać ;p To miło z Waszej strony :3
  Już się tłumaczę. Od początku roku trochę się u mnie działo nie miałam czasu, żeby napisać cokolwiek, ciągle sprawdziany, kartkówki, nauka i nauka ;// No cóż w końcu liceum ;cc Ale obiecuję przez ferie się poprawić i dodać kilka rozdziałów oraz nadrobić czytanie waszych opowiadań. Dziś uświadomiłam sobie, że mam ogromne zaległości O.o Już dziś zabieram się za czytanie waszych blogów i zacznę tworzyć kolejny rozdział. ; ) Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Prosiłaby też oto abyście polecili mojego bloga bo mam coraz mniej czytających ( nie ukrywam z mojej winy ).
Pozdrawiam wasza ENSay :D

1 komentarz:

  1. Nie ma sprawy :)
    Jak napiszę kolejny rdz, to przekaże info ;)
    I czekam kochanie na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń