niedziela, 11 sierpnia 2013

Rozdział 2 - Nowe życie

Bałam się o to jak odnajdę się w nowej szkole, szczerze mówiąc to nie było czego. Chodzę do niej już tydzień i z każdym dniem chętniej do niej idę. Z Marg spotykam się już na przystanku a pod szkołą czekają Kamila i Lisa. Każdą przerwę spędzam z nimi lub z Musem i jego przyjacielem, Luisem. Nigdy nie zostawiają mnie samej, Mus twierdzi, że taka drobna osoba jak ja może zginąć w tej szkole. Lekcje są o wiele ciekawsze niż w mojej poprzedniej szkole. Są tylko dwa minusy przyjazdu tutaj, nadal mam problem z językiem i nie mogę znaleźć dobrego korepetytora oraz to, że mój " podrywacz- prześladowca " nadal się nie odczepił. Przed geografia poszłam do szafki po podręczniki a tam stał już Nathan, tym razem był sam.
- Witaj. - wyszczerzył zęby w uśmiechu.
- Cześć. - odpowiedziałam nawet na niego nie zerkając.
- Czemu jesteś taka zła?
-  No nie wiem.. może temu, że jakiś natrętny koleś przyczepił się do mnie i od tygodnia nie daje mi spokoju?- rzuciłam ironicznie.
- Hymm... no masz rację tacy są najgorsi. - udawał, że nie wie o kogo chodzi - to ten w tych loczkach, tak? Widzę, że ciągle za tobą łazi.
Westchnęłam z rezygnacją.
- Ten " w loczkach " to mój kumpel ! Chodziło mi raczej o takiego co nie rozstaje się ze swoim kumplem i śmieszna czapeczką. - trzasnęłam drzwiczkami szafki i poszłam w stronę klasy, w której miałam mieć następną lekcję. I tak ciągle, gdy tylko mnie zobaczył albo się gapił i głupio uśmiechał albo gadał coś głupiego. Na szczęście miałam swoją paczkę jeżeli tak mogłam ich nazywać po tygodniu znajomości.
Na stołówce odnalazłam stolik dziewczyn, zdziwiło mnie to, że siedzieli przy nim Mus i Luis. Nigdy nie siadali z nami. Zajęłam ostatnie wolne miejsce.
- Co ty taka wkurzona ? - spytał Mus, wzrok wszystkich siedzących przy stoliku spoczął na mnie.
Poczułam się niekomfortowo. Spuściłam wzrok.
- Nic takiego. - odparłam i zajęłam się moja porcją obiadu.
- No przecież od razu widać, że coś jest nie tak. - nalegała Kamila
Zastanowiłam się chwilę... w końcu się pożaliłam.
- Nie dość, że dostałam 2 z angielskiego to jeszcze pan Sykes się nie chce ode mnie odczepić.
Zasypali mnie gradem pytań.
- Jeszcze się nie odczepił ?
- Znów on ?
- Z czego to 2, sprawdzian ?
- Co tak słabo kujonie, nie uczyłaś się ?
Nie byłam w stanie odpowiedzieć na wszystkie, zaczęłam im to powoli wyjaśniać. Zajęło mi to całą przerwę na lunch. Później poszliśmy z Musem i Lisą na fizykę.
- Natalia.
- Tak, Mus?
- Mówiłaś, że masz problemy z językiem... mógłbym ci pomóc. Po co masz chodzić na korki ... - zaproponował chłopak
- Ja bym skorzystała. To bardzo dobry pomysł. - powiedziała zaciekawiona Lis.
- Hymm... - zastanowiłam się nad propozycją chłopaka - w sumie to czemu nie?
- To świetnie! - ucieszył się.
 Weszliśmy do klasy. Jak się okazało Nath też miał z nami ta lekcję. Od razu zepsuł mi się humor co było dziwne nic nie mówił, nawet się nie gapił. Do domu wracałam jak zwykle z Marg.
- Jutro jest impreza u mojej znajomej. Pójdziesz za mną?
- A jestem zaproszona?
- Każdy może zabrać kogoś ze sobą, Kamila, Lis i Mus z Luisem też wpadną. - zachęcała mnie dziewczyna.
- Skoro tak to przyjdę.
Ucieszyłam się, że nie spędzę pierwszego weekendu w Londynie samotnie przed komputerem. Pozostawał tylko tradycyjny problem " co założyć ? ". Ale nie przejmowałam się tym. Cieszyłam się, że dziś mogę sobie odpocząć i rozpakować resztę rzeczy. Nie przewidziałam tylko, że moja mama miała jeszcze plany na dziś wieczór, o których zapomniała mnie poinformować...
 


3 komentarze:

  1. Już się boje tych planów jej mamy;pp
    Kurczę współczuje, bo nie dość, że dopa dostała to jeszcze Sykes jej się narzuca;p No ale cóż Nath nie potrafi inaczej;ppp
    Już się nie mogę doczekać tej imprezy;pp Czuję, że Nathan też tam będzie;pp
    Czekam na next;pp
    Życzę dużo weny<3

    PS W wolnym czasie zapraszam do siebie; http://fans-thewanted.blogspot.com/;)

    OdpowiedzUsuń
  2. omomomomom *.*
    nie będzie nic złego ! :p
    tak jak mówiłam ^^

    weź pierdyknij tego Sykesa, bo już mnie wpienia ^^

    czekam na nexta ^^
    + zapraszam do siebie xd http://stupidinlovewithyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń