czwartek, 29 sierpnia 2013

The Versatile Blogger

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger
przez Camille Lelek i Sylwię Zając.

Chciałam bardzo  podziękować dziewczyną ;** Są naprawdę kochane ;3
Zapraszam na ich blogi są świetne ;DD


ZASADY

-podziękować za nominację osobie dzięki której zostałeś włączony do gry,

- pokazać na blogu nagrodę 
The Versatile Blogger Award,

- ujawnić 6 faktów o sobie,

- nominować 15 osób, które według nominowanego na to zasługują,

- poinformować nominowane osoby o ich nominacji.



sześć faktów o mnie

1. mam obsesje na punkcie piercingu.
2. uwielbiam długie wycieczki rowerowe 
3. jestem ciasteczkowym potworkiem ;p
4. jestem mega fanką Eminema i The Wanted xd tworzą wspaniałą muzykę ; )xx
5. uwielbiam książki fantasy
6.  jestem najstarsza z rodzeństwa i mam słodkiego brata, który jest równie wredny jak ja ; DD




NOMINOWANI

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger Award! Huhuhu gratulację ^^ Więcej informacji pod rozdziałem http://pamietnik-janette.blogspot.com/2013/08/rozdzia-5.html#comment-form ;) Xx

    OdpowiedzUsuń